[O2] moduł pod kierownicą 1K0 953 549

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • prybo
    Classic
    • 2010
    • 24
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    [O2] moduł pod kierownicą 1K0 953 549

    nie podba mis ie radio 1din chciałbym cos 2 din dlatego zastanwiałem sie nad swingiem moze by sie udało kupic do 400 zł
  • Nedar
    Ambiente
    • 2009
    • 209
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    [O2] moduł pod kierownicą 1K0 953 549

    Witam.
    Montowałem dzisiaj manetkę tempomatu. Aby wyjąć starą manetkę i włożyć nową należało usunąć pierścień ślizgowy 1K0 953 653. Aby zdemontować ten pierścień należy (teoretycznie) zdjąć moduł pod kierownicą 1K0 953 549. Niestety pominąłem demontaż modułu, ponieważ nie chciałem go uszkodzić przy siłowym jego usunięciu. Manetkę zamontowałem dzięki uporowi i silnym palcom. Wszystko działa jak należy . Jednak po kodowaniu i skanowaniu VCDS-em wyskoczyły mi błędy :evil: :

    Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
    Part No SW: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN
    Component: J0527 051 0101
    Coding: 0000042
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 7F0907CF52D9

    4 Faults Found:
    00576 - Terminal 15
    012 - Electrical Fault in Circuit
    00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
    012 - Electrical Fault in Circuit
    00884 - Ignition Switch (D) Terminal X
    012 - Electrical Fault in Circuit
    01744 - Ignition Switch Terminal P (D)
    012 - Electrical Fault in Circuit

    Jest to książkowy przykład ze strony Ross-Techa http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00576
    Jako najczęstszą przyczynę wskazuje się uszkodzenie przełącznika zapłonu 1K0 905 865.
    Problem w tym, że przed montażem nie wykryłem żadnych błędów w aucie. Dla tego muszę dostać cię do stacyjki i posprawdzać wszystkie połączenia elektryczne jakie do niej dochodzą.

    Wracając do modułu - odkręciłem małego torxa od czoła modułu. Moduł był ruchomy, lecz nie mogłem go zdjąć. Czy ktoś może mi napisać, co go trzyma pod stacyjką :?: Jak go zdemontować :?:

    Komentarz

    • Enriquez
      RS
      • 2009
      • 7685
      • Superb III (3V3)

      #3
      Są dwa zaczepy. Jeden pośrodku, drugi z tyłu.
      tu na jednym ze zdjęć masz w kółku, gdzie trzeba wsadzić długi cienki śrubokręt...

      Pozdrawiam
      Marcin

      Komentarz

      • LeszekK
        Drive
        • 2010
        • 41

        #4
        No to jeszcze schemat dodatkowo
        Załączone pliki

        Komentarz

        • koleś
          RS
          • 2009
          • 2832
          • Fabia combi (6Y5)
          • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
          • BSE 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Proszę o pomoc.

          Auto to VW Jetta.

          Błędy z modułu pod kierownicą:

          Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
          Part No SW: 1K0 953 549 BF HW: 1K0 953 549 BF
          Component: J0527 051 0100
          Coding: 0000041
          Shop #: WSC 73430 790 00088
          VCID: 77FD0D5706389FA6A59-8022

          6 Faults Found:
          00576 - Terminal 15
          012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
          00883 - Ignition Switch (D) Terminal S
          012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
          00884 - Ignition Switch (D) Terminal X
          012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
          01744 - Ignition Switch Terminal P (D)
          012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
          00885 - Ignition Switch (D) Terminal 50
          012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
          00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)
          014 - Defective - Intermittent


          Podmieniłem kostkę stacyjki na inną, używaną, oryginalną i nie pomogło. Zestaw błędów jak wyżej.

          Podmieniłem moduł na inny i to samo.

          Co mogę jeszcze sprawdzić, wymienić?
          Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
          Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

          Komentarz

          • Nedar
            Ambiente
            • 2009
            • 209
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #6
            Sprawdź przekaźnik B1 w sterowniku sieci pokładowej. Odpowiada on za zasilanie Terminalu 15 [zacisk 15]. Nie jestem pewien, ale prawdopodobnie jest zamienny z przekaźnikiem B9.

            Czy twoja kostka stacyjki jest na pewno dobra?

            Jeżeli auto wyposażone jest w oryginalny hak, trzeba wypiąć wtyczkę z modułu haka i podłączyć ponownie. Następnie skasować błąd [to z hakiem na szybko znalezione na Ross tech].

            Komentarz

            • koleś
              RS
              • 2009
              • 2832
              • Fabia combi (6Y5)
              • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Nedar, chodzi o ten bordnetz?:


              Który to będzie B1?

              [ Dodano: Czw 17 Wrz, 15 19:42 ]
              OK. Znalazłem:
              Tempomaty w grupie VAG. Skoda, Audi, Seat, VW. Wiązki, montaż, kodowanie. Tel. 510 150 407
              Klientów pytających o rabat informuję, że jest on stolicą Maroka

              Komentarz

              Pracuję...